Kaip renkamos atgalinės nuorodos

Kaip renkamos atgalinės nuorodos

Visi SEO specialistai kaip susitarę sutinka, kad atgalinės nuorodos yra reikalingos siekiant aukštų pozicijų Google. Nepakanka vien tik gero turinio ar vidinio optimizavimo. Reikalingi ir kokybiški backlinkai. Kiekvienas linkas yra savotiška rekomendacija, kad jūsų puslapis yra geras ir į jį verta užsukti, perskaityti informaciją. Tokiu būdu atgalinės nuorodos tampa vienu iš svarbiausių SEO dalių.

Ar jas sudėtinga gauti? Ar būtina samdyti brangiai kainuojančius SEO specialistus, kad surinktų keliasdešimt kokybiškų linkų į jūsų puslapį? Gal viską galima pasidaryti patiems?

Atsakymas į šį klausimą dviprasmiškas: ir taip, ir ne. Jei norite nesuklysti ir gauti kokybiškas nuorodas – samdote SEO išmanančius specialistus. Jei esate nusiteikę eksperimentuoti, rizikuoti ir sutaupyti – pirmyn, nuorodas surinksite ir patys. Tam reikės šiek tiek laiko, konkurentų analizės ir bendrinių SEO žinių.

Čia nekalbėsime apie „nofollow“, „dofollow“ nuorodas ir jų rūšis. Pagrindinis mūsų tikslas – duoti idėjų, kaip galima rinkti nuorodas patiems.

Populiariausi atgalinių nuorodų rinkimo būdai

Backlinkų rinkimas – sunkus ir nuoseklus darbas. Reikia nemažai paplušėti, kol bus surinktas reikalingas kiekis nuorodų. Svarbu nepersistengti – pernelyg staigus atgalinių nuorodų pagausėjimas duoda Google signalą, kad tos nuorodos gaunamos nenatūraliu būdu. Tai gali atsiliepti ir neigiamai, todėl atminkite, kad 15-30 nuorodų per mėnesį yra optimalus kiekis. Jei jo laikysitės, problemų su Google neturėtų būti.

Taigi, kokie tie populiariausi ir efektyviausi būdai rinkti atgalines nuorodas?

  • SEO straipsniai. SEO straipsnių katalogų yra tikrai nemažai, todėl šis būdas yra paprastas ir efektyvus, be to nuoroda yra „dofollow“ ir ji lieka visą laiką. Norite greito efekto? Rinkitės šį būdą.
  • Straipsniai interneto žiniasklaidoje. Interneto žiniasklaida yra skirtingai. Reiktų išskirti tris internetinių leidinių rūšis:
  • Respublikiniai naujienų portalai – lrytas.lt, delfi.lt, Alfa.lt, diena.lt, 15min.lt ir t.t.
  • Regioniniai naujienų portalai – tai tam tikrų rajonų ar regionų leidiniai, skirti tos vietos naujienoms. Pavyzdžiui, ve.lt yra Klaipėdos regiono dienraštis, tuo tarpu snaujienos.lt – Šiaulių miesto ir rajono leidinys.
  • Teminiai leidiniai, pavyzdžiui, skirti statybai, vaikų auklėjimui, automobiliams ir t.t.
  • Įmonių tinklaraščiai – tai įmonių straipsniai, kuriuos jie kartais publikuoja savo tinklaraštyje (bloge).
  • Asmeniniai tinklaraščiai – kažkokio asmens mintys, kūryba, naujienos. Tai kvietimas diskutuoti įvairiomis temomis.
  • Partnerių ir draugų puslapiuose. Jei turite gerus santykius su savo klientais ir partneriais, paprašykite jų įsidėti nuorodas į savo puslapį. Galima ir po įmonės logotipu partnerių sąraše. Tai vertingos ir naudingos nuorodos.
  • Nuorodų katalogai. Jau pasenę ir retai naudojamas būdas gauti nuorodas, nes jos dažnai būna „nofollow“, be to talpinamos automatiškai generuojamame turinyje, kurio Google labai nemėgsta, o dažną puslapį su automatiškai generuojamu turiniu yra net nubaudusi. NEREKOMENDUOJAMA, nes Lietuvoje kokybiškų nuorodų katalogų beveik nėra.
  • Forumai. Deja, šios nuorodos yra nedaug vertingos, nes forumai dažnai naudojami siekiant šiukšlinti ir manipuliuoti nuorodomis.
  • Komentarai tinklaraščiuose. Taip pat spamui dažnai naudojama vieta, todėl nuorodos nevertingos, be to jos „nofollow“ automatiškai.
  • Socialiniai tinklai. Bėda ta, kad ne visada socialinių tinklų žinutės yra indeksuojamos dėl privatumo nustatymų (kai rodoma tik draugams ar draugų draugams). Kartais Google mato tik nuorodą profilyje, bet ne įrašuose.

Atgalinės nuorodos turi būti nuolatos prižiūrimos, kad nedingtų ar nenukristų jų vertė. Tam naudojami specialūs įrankiai, tačiau jie brangūs, o bandomųjų versijų ne visada pakanka…

 

Parašykite komentarą