Įmonės internetinis tinklapis šiandien yra nepakeičiamas, 24 val. per parą dirbantis pardavėjas, tačiau norint, kad jis būtų išties efektingas ir atneštų norimų rezultatų, jam reikia suteikti lankytojų srautą. Priešingu atveju, jūs būsite išleidęs krūvą pinigų internetinės svetainės kūrimui, kuri nesuteiks jokios apčiuopiamos naudos. Taigi, klaidinga manyti, kad sėkmingai įmonės veiklai vystyti pakanka sukurti internetinį tinklapį ir potencialūs klientai visą parą „varstys jo duris“.
Kiekvienos įmonės tikslas – pelnas ir klientai, kurie padeda gauti šias pajamas.
- SEO optimizavimas – palyginti nauja, bet jau spėjusi išpopuliarėti klientų suradimo priemonė.
- SEO paslaugų tikslas – padidinti įmonės internetinės svetainės lankomumą.
Kaip tai vyksta?
Pagal tikslinius raktinius žodžius SEO padeda įmonių svetainėms iškilti į viršutines pozicijas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose. Tokiu būdu SEO paslaugos per paieškos sistema, tokia kaip Google į svetainę pritraukia lankytojų srautą. Ne paslaptis, kad Lietuvoje daugiausiai (apie 98 proc.) interneto vartotojų naudojasi Google paieškos sistema, todėl lietuviškoms įmonėms rekomenduojama daugiausiai dėmesio skirti būtent šiai paieškos sistemai.
Interneto rinkos tyrimas
Interneto rinkos tyrimas – pasiruošiamasis etapas. Jo metu atliekama kliento tinklapio analizė. Jos pagalba nustatoma ar dabartinis svetainės turinys pasiekia tikslinę auditoriją. Atliekama detali raktinių žodžių analizė, kuri parodo, kokie raktažodžiai turi būti panaudoti, kad į svetainę atvestų daugiau lankytojų. Be to, jie padeda nustatyti, kokias pozicijas paieškos sistemų rezultatuose užima jūsų svetainė.
Žinoma, atliekama ir konkurentų tinklapių analizė, kad būtų aišku su kuo ir kokiu kiekiu konkurentų teks kovoti dėl aukštesnių paieškos pozicijų. Interneto rinkos tyrimo rezultatai atskleidžia išsamią internetinės svetainės situaciją ir leidžia sukurti optimaliausią SEO strategiją Jūsų tinklapiui.
Išorinis SEO
Išorinis SEO – jūsų sėkmes garantas. Šis procesas yra unikalus, jo dėka jūsų internetinė svetainė įgyja autoritetą, gaunamos rekomendacijos – atgalinės nuorodos, iš tos pačios rinkos kitų autoritetų. Išorinio SEO optimizavimas – tai kokybiškų nuorodų, kurios veda į jūsų internetinę svetainę, visame internete kūrimas. Būtent išorinės nuorodos padeda optimizuoti internetinę svetainę į aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatuose. Taigi, kuo jūsų svetainė turi daugiau kokybiškų nuorodų, tuo ji labiau vertinama paieškos sistemų. Tam puikiai tinka nuorodu katalogas. Tiesa, ne veltui vis pabrėžiamas žodis „kokybė“, labai svarbu, kad nuorodos, vedančios į jūsų tinklapį, būtų pateiktos autoritetinguose ir vertinamuose tinklapiuose. Todėl jau geriau mažiau, bet užtikrintai.
Šiuo metu yra labai daug ir įvairių išorinio SEO optimizavimo strategijų, tačiau visų jų tikslas – kurti tik kokybiškas atgalines nuorodas į Jūsų internetinės svetainės puslapius, į pagalbą pasitelkus raktinius žodžius ar frazes.
Nuosekliai ir sąžiningai, kurdami unikalų turinį ir kokybiškas atgalines nuorodas, kuriate ir savo internetinės svetainės autoritetą, o tuo pačiu ir įmonės įvaizdį bei reputaciją. Taigi, išorinis SEO optimizavimas pavers jūsų verslą lyderiu rinkos nišos interneto paieškoje.