SEO yra neatsiejama bet kurios interneto rinkos strategijos dalis. SEO iš esmės yra procesas, kurio metu pritraukiami lankytojai iš nemokamų organinės paieškos rezultatų paieškos sistemose. Vienintelis būdas padidinti ir pritraukti kvalifikuotą lankytojų srautą į savo svetainę – užtikrinti, kad svetainė būtų visiškai optimizuota ir kad lankytojams tinkamu metu siūlytumėte įdomų ir jiems aktualų turinį. Tinkamai atliktas SEO padidins unikalią jūsų svetainės vertę, nes užims aukštesnę vietą paieškos rezultatų puslapyje (SERP).

Yra daug veiksnių, padedančių pagerinti bendrą SEO optimizavimą. Pateikiame  patarimus, kurie padės jums pradėti optimizuoti svetainę jau šiandien.

 Sutelkite dėmesį į naudotojo patirtį ir puslapio SEO

g4
Kartais verslo savininkai pamiršta savo auditoriją. Jie mano, kad vienintelis būdas, kaip vartotojai juos pastebės, yra rašyti specialiai paieškos algoritmams. Tame neabejotinai yra tiesos, tačiau tai tik dalis SEO dėlionės. Geriausia praktika, yra sutelkti dėmesį tiek į techninį puslapio SEO, tiek į unikalią vartotojo patirtį, kuriant turinį, kuris pritrauktų naujus lankytojus, siekiant juos paversti kvalifikuotais potencialiais klientais.

Vartotojo patirtis:

Šiuo atveju tikslas – iš tikrųjų pagalvoti, ką pirmiausia norite pritraukti kaip naują lankytoją. Sukurkite patirtį, orientuotą į idealų lankytoją, kurdami turinį, kuris padeda šviesti ir spręsti konkrečias problemas. Paieškos sistemos nuolat ieško tinkamo turinio iš nukreipimo puslapių, tinklaraščio straipsnių, vaizdo įrašų, elektroninių knygų, paveikslėlių ir pan. Paieškos sistemos gali manipuliuoti tuo, kaip žmonės naudojasi jūsų svetaine, ir nustatyti, ar naudotojams suteikiama gera patirtis. Paieškos sistemų pasaulyje užimsite aukštesnę vietą, jei turėsite svetainę su puikia naudotojų patirtimi.

Puslapio SEO:

Tai labiau techninis požiūris, o tinkamai atliktas jis gerokai padidins jūsų paieškos reitingą „Google“ ir „Bing“ paieškos sistemose. Yra daug veiksnių, kurie daro įtaką jūsų puslapio optimizavimui. Pradžiai sutelkite dėmesį į keletą pagrindinių elementų, pavyzdžiui, tinkamų tikslinių raktažodžių pasirinkimą, antraštinių žymų optimizavimą, puslapio aprašymą ir antraštines žymas. Yra ir kitų veiksnių, pavyzdžiui, paveikslėlių optimizavimas, URL perrašymas, XML svetainės žemėlapio atnaujinimas, puslapio įkėlimo laikas ir kt., į kuriuos turėtumėte atsižvelgti, kad visiškai optimizuotumėte savo svetainę, kad paieškos sistemos ją lengvai peržiūrėtų, indeksuotų ir reitinguotų.

Venkite raktinių žodžių įterpimo

Tiksliniai raktažodžiai: Atlikite tyrimą ir raskite raktinius žodžius, kurie pritrauks jūsų tikslinę (-es) asmenybę (-is).

Pagrindinius ir šalutinius raktažodžius: Naudokite pirminius ir antrinius terminus, įskaitant ilgus raktažodžius. Pirminiai raktažodžiai jūsų svetainės pagrindiniame puslapyje ir antriniai raktažodžiai kituose puslapiuose.

raktinių žodžių tankis: Nors nėra nustatytos taisyklės, kiek kartų raktažodis turėtų būti rodomas bet kuriame puslapyje, manome, kad geras raktažodžių tankis turėtų būti apie 2-5 %. Tikslas – saikingai naudoti tinkamus raktažodžius.

Raktinių žodžių auditas ir analizė: Reikšminiai žodžiai visada turėtų būti stebimi ir analizuojami, kad užtikrintumėte, jog gaunate rezultatus, kurių tikitės. Svarbu reguliariai atlikti raktažodžių auditą, analizę ir atnaujinimą.

Autorius Tomas