Kodėl mano svetainės raktinių žodžių pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose nukrito į apačią?

Kodėl mano svetainės raktinių žodžių pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose nukrito į apačią?

Jei pastebėjote, kad jūsų svetainės raktinių žodžių pozicijos pastaruoju metu Google paieškos rezultatuose nukrito, gali kilti klausimas – kodėl tai nutiko. Tam yra keletas galimų priežasčių, tačiau kai kurios yra dažnesnės nei kitos. Šiame tinklaraščio įraše išnagrinėsime kelis labiausiai tikėtinus paaiškinimus, kodėl jūsų svetainės raktinių žodžių pozicijos galėjo nukristi ir ką galite padaryti, kad jos sugrįžtų į buvusias vietas.

 „Google“ jus nubaudė

Viena iš dažniausių priežasčių, dėl kurių staiga smunka raktažodžių pozicijos, yra ta, kad jūsų svetainė buvo nubausta Google. Taip gali nutikti dėl daugelio priežasčių, pavyzdžiui, jei naudojote „black-hat“ SEO taktiką arba jei jūsų svetainėje yra žemos kokybės turinio. Jei manote, kad „Google“ jus nubaudė, geriausia kreiptis pagalbos į profesionalią SEO įmonę. Jie galės įvertinti jūsų situaciją ir padėti atkurti svetainės raktažodžių pozicijas.

Jūsų konkurentai pagerino savo SEO žaidimo taktiką

Kita galima raktinių žodžių pozicijų kritimo priežastis yra ta, kad jūsų konkurentai paprasčiausiai atliko SEO geriau nei jūs. Jei jie geriau optimizuos savo svetainę pagal raktinius žodžius, pagal kuriuos taikotės jūs, paieškos rezultatuose jie bus aukščiau. Geriausias būdas su tuo kovoti – įsitikinti, kad visada neatsiliekate nuo naujausių SEO tendencijų ir geriausios praktikos. Tokiu būdu galite būti tikri, kad jūsų svetainė yra kiek įmanoma optimizuota ir kad esate vienu ar keliais žingiais priekyje konkurentų.

Pakeitėte savo svetainės URL

Jei neseniai pakeitėte svetainės URL, tai taip pat gali paaiškinti, kodėl krito raktinių žodžių pozicijos. Taip yra todėl, kad pakeitus URL, visos esamos atgalinės nuorodos išnyksta. Atgalinės nuorodos yra vienas iš pagrindinių SEO reitingavimo veiksnių, todėl jų praradimas tikrai gali pakenkti jūsų reitingams. Jei pakeitėte URL, būtinai nustatykite peradresavimus iš senų URL į naujus, kad neprarastumėte vertingų atgalinių nuorodų.

 

Yra dar daug galimų priežasčių, kodėl jūsų svetainės raktinių žodžių pozicijos Google paieškos rezultatuose galėjo nukristi. Jei nesate tikri, kodėl jūsų raktinių žodžių pozicijos staigiai nukrito žemyn, kreipkitės pagalbos į patyrusią SEO įmonę. Ji galės surasti problemą ir pasiūlyti atitinkamą sprendimą, kad galėtumėte greitai vėl pradėti reitinguoti topinėse vietose.

Šaltinis: https://www.adj.lt