Kodėl norisi grįžti į tą patį grožio saloną?

Ar kada pagalvojai kodėl tu ir tavo draugės taip nuolankiai vaikšto į vieną ir tą patį grožio saloną? Kodėl taip sunku pakeisti kirpėją ar grožio soecialistę? Kas mane laiko čia? Ar kada susimąstei?

Su kolegomis kalbėjome apie nuolatinių klientų svarbą. Šiandien pakalbėkime apie tai, nuo ko priklauso, ar jis grįš? Triukas paprastas: visada būkite nuoširdus ir elkitės su kitu taip, kaip norėtumėte, kad su jumis elgtųsi toje situacijoje.

Pagrindiniai faktoriai priverčiantys grįžti ir patarimai specialistams:

Užėjus klientui sveikinkitės tik atsistojus.

Jei tai yra grįžtantis žmogus, kreipkitės vardu.

Vaišinkite tik skania kava.

Dirbkite patogioje klientui lokacijoje.

Jei tai ir parduotuvė, prekiaukite tik patikrintomis ir profesionaliomis priemonėmis.

Savo darbo aplinką laikykite tvarkingą. Viskas, pro ką praeina klientas (sienos, grindys, kriauklės ar šiukšlinės) turi būti švarios.

Darbo vietoje turi skambėti neutrali muzika.

Salone turi būti gera atmosfera. Atmosferą kuria patys darbuotojai, todėl venkite kalbėti pernelyg asmeniškomis temomis ir garsiau, nei kad girdėtų žmogus, stovintis nuo jūsų už metro.

Jei jums atrodo, kad klientas šių dalykų nemato/ nejaučia – Jūs klystate. Klientas pastebi menkiausias smulkmenas, prie kurių jūsų akis jau yra pripratusi ir jūs pats jų nebematote.

Autorius juodagalvis

Parašykite komentarą