SEO optimizavimas yra viena geriausių rinkodaros investicijų, kurias šiuo metu galite padaryti. Tai ilgiausiai trunkanti ir todėl didžiausią grąžą duodanti rinkodaros forma. Beveik kiekvienas verslo savininkas internete bent kartą susimąstė: kokia yra SEO nauda? Išvardykime akivaizdžiausius.

SEO ir rinkodara


SEO rinkodara populiari priemonė ir veiksminga koncepcija, padedanti skatinti pardavimus. Rinkodaros specialistai dažnai nurodo skirtingą etapų skaičių, tačiau apskritai rinkodaros piltuvėlį sudaro trys dalys: dėmesys, noras, veiksmas.

Pirmiausia potencialus klientas turi sužinoti apie jus, kažkas turi patraukti jo dėmesį, tada jis turi būti pasiryžęs imtis tam tikrų veiksmų. Po to atliekamas konvertavimas. SEO lydi ir sustiprina kiekvieną žingsnį. Žinoma, svarbiausias rinkodaros piltuvėlio žingsnis yra pirmasis. Optimizavimas paieškos sistemoms reikalingas norint pagerinti jūsų svetainės matomumą internete ir pritraukti potencialius pirkėjus. Tuomet į pagalbą ateina pakartotinė rinkodara, turinio optimizavimas, raktinių žodžių struktūrizavimas ir kiti įrankiai.

SEO nauda

SEO padeda užimti gerą vietą paieškos sistemų reitinguose
Optimizavimas paieškos sistemoms padeda įgyti pranašumą prieš konkurentus, kad jūsų svetainė užimtų gerą vietą paieškos sistemų reitinguose. Prie to prisideda įvairios reklamos ir optimizavimo strategijos. Tai – turinio optimizavimas, techninis SEO ir kt.

Iš esmės ne visada būtina užimti aukščiausią vietą. Kitas būdas – sutelkti dėmesį į maksimalų tikslinį srautą, o ne į pačias pozicijas. Vis dėlto, jei tai daroma teisingai, svetainė gali būti gerai vertinama pagal daugelį svarbių užklausų, o tai jums bus tik į naudą.

SEO kuria auditorijos pasitikėjimą


Jei pavyko patekti į pirmąjį paieškos rezultatų puslapį, pavyko įgyti paieškos sistemos pasitikėjimą. Tačiau tai dar ne viskas. Tačiau aukštas reitingas automatiškai reiškia didesnį auditorijos pasitikėjimą. Pasitikėjimas yra pagrindinis veiksnys, padedantis potencialų klientą paversti tikru klientu.

Kodėl taip yra? Tai psichologija. Žmonės labiau pasitiki tomis įmonėmis, kurias lengva rasti internete ir kurios užima aukštas pozicijas paieškos rezultatuose. Tai iš dalies subjektyvu. Juk toli gražu neaišku, ar geriausios įmonės „Google“ ar kitose paieškos sistemose užima aukščiausias pozicijas. Tačiau praktikoje žmonės taip jaučiasi.

Autorius Tomas