Irklenčių sportas yra smagus ir atpalaiduojantis , kuris leidžia mums plačiau tyrinėti vandenis, net nesušlampant. Ši šaka dažnai yra maišoma su banglentėmis, tačiau tai nėra vienas sportas. Banglentės yra viena iš greičiausiai augančių vandens sporto šakų, todėl atsirado ir irklentės. Jeigu norite išbandyti irklavimą, siūlome paskaityti mūsų patarimus. Jeigu neturite irklavimo įrangos, tuomet irklenčių nuoma jums padės!

Naudokite pavadėlį

Pirmiausiai kai užsiimate kokia nors sporto šaka, turite pasirūpinti savo saugumu. Kuomet irkluojate, pasirūpinkite, kad jūs būtumėte prisirišę prie lentos. Jūsų lenta taptų gelbėjimo priemone, jeigu atsidurtumėte per toli nuo kranto arba pavargimo atveju. Jeigu nesate prisirišę prie lentos, galite pamesti lentą, ypatingai vėjuotomis dienomis.

Yra daug skirtingų pavadėlių, kurie gali būti tvirtinami prie čiurnos arba blauzdos, viskas priklauso nuo irkluotojo norų. Visai nesvarbu, kur ir kokį pavadėlį naudosite, tačiau svarbu įsitikinti, kad pavadėlis yra aukščiausios kokybės ir jis nenutruks.

Pasirinkite tinkamą įrangą

Visose sporto šakose reikia atsirinkti tinkamą įrangą, kuri lems jūsų malonumą ir saugumą. Prieš pradedant irkluoti, įsitikinkite, kad turite tinkamą įrangą, kuri atitinka jūsų turimus įgūdžius ir aplinką, kurioje irkluosite. Mes rekomenduojame rinktis plačią ir universalią irklentę, kadangi ant jos bus balansavimas paprastesnis. Taipogi yra turistinės irklentės, kurios tinkamos pradedantiesiems, pažengusiems, bei norintiems plaukti greičiau.

Pasitikrinkite vėjo kryptį

Kuomet stovite ant lentos, jūsų kūnas yra kaip būrė. Stiprus vėjas gali nukreipti jus į bet kurią pusę. Prieš vėją bus sunkiau irkluoti ir stumti save, ypatingai pradedantiesiems. Todėl atkreipkite dėmesį į vėjo sąlygas. Galite iš anksto pasidomėti oro prognozėmis, kad žinoti ar tos dienos oras bus tinkamas.

Jeigu norite tinkamai išmokti irkluoti, tuomet praktikuokite savo balansavimą. Jeigu lauke yra smarkiai vėjuota, tuomet galite atsigulti ant lentos ir tuomet irkluoti rankomis.

 

Norime paminėti, kad visuomet turėtumėte žiūrėti į priekį, o ne į žemę. Tai gali būti kiek sunku naujokams, tačiau negalvokite apie kritimą į vandenį. Žiūrėdami į priekį, jūs galite pasiekti maksimalų stabilumą.

Autorius juodagalvis